MILAN, 18 June 2018. The GENERATE-MI Workshop at Palazzo Isimbardi.

Mon Jun 18 15:14:00 CEST 2018 - An event organized by the Metropolitan City of Milan to know and discuss about the European programmes that can boost the large metropolitan areas development.

(EN) The event was attended by some MEPs and numerous European policy and planning experts, who contributed by bringing their knowledge on European strategies and programmes as opportunities for the implementation of innovative and competitive projects for extensive areas such as regions and metropolitan cities.

Please find here the Workshop report and documents (link)

(IT) Milano, 18 giugno 2018. Il workshop GENERATE-MI a Palazzo Isimbardi.

Un evento organizzato dalla Città metropolitana di Milano per conoscere e discutere dei programmi europei che possono contribuire allo sviluppo delle grandi aree metropolitane.

All’evento hanno partecipato alcuni europarlamentari e numerosi esperti di politiche e di programmazione europea che hanno contribuito portando le loro conoscenze su strategie e programmi europei intesi come opportunità  per l’implementazione di progetti innovativi e competitivi per aree territoriali vaste come regioni e città metropolitane.

Qui trovi il link alla pagina dell'evento.